order zithromax
Styrets arbeid sommer 2019 (oppdatert 13/06)
Hjem Nyhetsarkiv Styrets arbeid sommer 2019 (oppdatert 13/06)
Styrets arbeid sommer 2019 (oppdatert 13/06) PDF Skriv ut E-post
søndag 14. april 2019 21:38

I uke 27-31 har styret noe redusert kapasitet. Styret responderer på ting, men ber om forståelse for at det må påberegnes litt lengre behandlingstid. Åpent styrerom for henvendelser fra beboerne 1. og 3. tirsdag i måneden blir steng. Vi kan kontaktes når som helst  på epost : Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen . Da er det automatisk flere i styret som får melding, i tillegg til at vi da har skriftlig dokumentasjon. Styret oppfordrer derfor flest mulig til å bruke denne måten å nå oss på. De som ikke har tilgang til e-post kan legge skriftlige henvendelser i postkassen utenfor styrerommet ved Ravnåsveien 15A (baksiden). Oppgi navn, adresse, leilighetsnummer og (evnt)telefon.Styrets telefon blir besvart sporadisk.

Generalforsamling ( Onsdag 22. mai kl.18:00).

Protokoll er sendt pr-e-post til alle som gitt samtykke til digital kommunikasjon (årsrapport, tredjepartsopplysninger (ligningsoppgaver, brev og fakturaer ) fra OBOS og er tilgjengelig på skovbakken.no /årsmeldinger .